Onnettomuustilanteessa täytyy soittaa hätänumeroon, soittaa ambulanssi, poliisit paikalle ja helikopteri yläilmoihin pörräämään. Niin vakavasta tilanteesta -melkein- nyt on kysymys. Jimmi punttero painava kissaherra juoksi ja jyräsi isoveljen yli. Voi ei.

Kuulustelija: Mitä tämä tarkoittaa. Juoksitteko te tosiaan isoveljen paljaan mahan yli?
Jimi: Se oli ihan vahinko. En huomannut, että sohvalla makasi joku.
Kuulustelija: Te siis myönnätte syyllisyytenne.
Jimi: Mutta se oli vahinko.
Uhri: Tuo se oli. Katsokaa näitä pitkiä naarmuja kyljessä. Ja se sattui ihan kamalasti.
Kuulustelija: Kyllä tämä on ihan selvä peli. Syytetty on syyllinen ja tuomitaan nopeus/riehumis sakkorangaistukseen.
Jimi: Mitähän  se tarkoittaa.
Kuulustelija: Jos myönnätte syyllisyytenne ja kadutte tapahtunutta, niin sovitaan, että ette saa katkarapuja viikkoon ja silakoita tai muikkuja enää tällä viikolla.
Jimi: *mutinaa, mutta enhän minä niitä saisi enää muutenkaan, mutinaa* Hyvä on, tunnustan. Minä se olin, joka juoksi isoveljen mahan yli.
Kuulustelija: Pyytäkää anteeksi
Jimi: Anna anteeksi, että satutin sinua noin pahasti
Uhri: No okei, mutta et sitten enää ikinä juokse mun mahan yli.
Jimi: Minä lupaan.