Saatiin tänään suikalelihaa ja Jimi kyllä huolehti minunkin annokseni parempiin suihin. Minusta on kiva vähän maistella ja syödä rauhassa. Jimi on rohmu. Minä en ymmärrä mihin mahaan se kaiken syö, kun raksujakin söi vielä jälkiruuaksi. No, sen takia se tuommoinen köriläs onkin.

Toinen juttu mikä mietityttää, on tuo Jimin siisteyshomma. Minusta kissan pitää olla oikein tarmokas pesuhommissaan. Ehkä tästä joskus kerroinkin. Jimiä ei tunnu haittaavan, vaikka housuissa olisi jotain epämääräistä tai oikein mikään muukaan. Kyllä se joskus innostuu pesemään, mutta ei läheskään aina kun pitäisi.

Minä olen niin puhdas ja hyväntuoksuinen, että Sara pitää minusta enemmän kuin Jimistä. Se tulee välillä suuuuren kielensä kanssa ja auttaa vähän. Emäntä ei kyllä oikein tykkää siitä, koska sen jälkeen minä olen kuulemma aivan liina märkä ja turkki kuivuu vähän hassuksi. Mutta on se vaan mukavaa, kun on sellainen Jimiäkin paljon jättiläisempi kaveri. Ollaan kuulemma aika veikeä näky. Iso musta Sara ja minä pieni Aina. Jotkut on jopa nauraneet meille pihalla, kun olen ollut valjaissa ja Saran vierellä.