Miten niin en saisi nuolla niin paljon? Miten niin en saisi nyppiä tätä tyhmää pukua? Miten niin se ei saisi purkaantua? Miten niin pitäisi olla rauhassa? Miten niin...

Minulla on vallan vallattoman energinen olotila. Jimikin riehuu sopivasti, niin juostaan sitten talon päästä päähän peräkanaa. Ja minä jahtaan Jimiä puolet ajasta! Ei meillä mitään hätää ole, mutta tämän puvun voisi ottaa jo pois. Se niin ahdistaa. Ja Jimikin sanoi, että se haisee ja maistuu kummalliselle. Olen samaa mieltä.

Pikkuveli nukkui niin huonosti viime yönä, että saatiin Jimin kanssa kunnon syy touhuta ja mekastaa yölläkin. Olipa kivaa! Ja meidän emäntäkin tuli meidän kanssa olohuoneeseen jo hirrrmuisen aikaisin. Vaikka se vaan nukkui sohvalla, niin oli silti paljon mukavempaa. Jimi kyllä ei tykännyt, kun menin välillä sinne kainaloon pötköttämään. Jimi kulki sitten ympäriinsä ja huuteli minua. Mutta kyllä minä sitten hetken päästä taas menin juoksemaan. Tyhmää siinä emännän vieressäkin oli olla, kun se ei antanut rauhassa nyppiä tätä pukua. Mutta, nyt taas mennään...