Eikö ole törkeä juttu, Minttu väittää, että olen tosi vanha. Siis minussahan ei ole vanhaa edes viiksenpää. Kasvava poika olen vielä pitkään. Pyh sanon minä Mintun jutuille. On nyt mukamas niin pentua, niin pentua että.

Jostain syystä en päässyt vauhtiharrastelemaan eli ongittavaksi koko eilis päivänä. Mitäs sekin sitten meinaa. Tänään tilaan erityisen pitkän onkimissession noin klo 18, kiitos. Ja sitten kun minua alkaa puuskututtaa, niin tilaisin siihen tauot niin, että saan sitä hiirtä järsiä, kun ei jaksa juosta. Jos silloin klo 18 olisi ongintaa, niin ehkä noin klo 19 voisi olla broileriaterian aika. En ole saanut hetkeen sitä herkkulihaani, joten siitäkin on nyt annettava vähän noottia. Ai, että olen saanut muuta herkkua. No, kuka sitä menneitä päiviä muistelee, ainakaan ihan kaikessa.

168219.jpg

Minttu said that I am old. What! I'm just a growing boy with a good apetite. Yesterday I didn't spend too much time outside. Today must be different and after long and nice outdoor hour I'd like to eat some nice meat. Something special for me.