Siis minähän olen itse lempeys, mustaksi lampaaksikin joskus kutsuttu. Jostain syystä Minttu pelkää minua niin, että palloleikissä, kun pallo vieri minun kainalooni, niin leikki loppui siihen. Niin ja sähinöitäkin saan joka välissä. No, nyt kuitenkin näyttää siltä, että Minttu alkaa päästä pahimpien traumojen yli. Katsokaapa miten rohkea ohitus minun hirmuisen pelottavan olemukseni ohi.

112387.jpg

Mutta sitten itse asiaan eli flekseihin. Minähän en semmoisia ole koskaan tarvinnut, mutta näköjään Jimille ja Ainalle ne tekevät hyvää. Pääsivät nimittäin minun kanssani iltakävelemään. Tutkittiin yksi jos toinenkin pensas perusteellisesti. Kyllä meidän emäntä kuulemma on pidemmän aikaa ajatellut sellaiset hommata, mutta nyt tuli joku erityiserikoissuper edullinen fleksilaatikko vastaan. 3 euroa. Ajatelkaas ja ne vielä toimikin käytännössä, vaikka meidän emäntä sitäkin vähän epäili. No kissat saivat siis fleksinsä. Jimille on sininen ja tytöille punaiset.

112389.jpg