Ei me mitään riehuta tai tapella. Minä tässä vaan nojailen Ainaan ja nuolaisen välillä oikean ystävän nuolaisun. Ai hampailla. Eeei ollenkaan. Katsokaa nyt, miten hyvinä ystävinä tässä ollaan.

135080.jpg

On tämä vähän omituista, kun ei Minttua ole. Se lähti aamulla aikaisin. Minä luulin, että se kuljetusboxi oli minua varten ja istuin siellä, mutta minut komennettiin pois. Ainakin kävi boxissa, mutta sekään ei saanut jäädä. Minttua taas oikein leikitettiin menemään monta kertaa kuljetuslaatikkoon ja sinne laitettiin Mintulle sopiva hauska pesä, joka joskus oli minun. Minähän en siihen oikein mahdu, mutta makoilen joskus sen päällä silti.

No niin vaan kävi, että Minttu vietiin pois. On kuulemma monta päivää. Minulla on vähän kummallinen tunne tuolla kurkun paikkeilla. Kröhöm. Onkohan tämä vähän ikävää? Jatketaan Aina kamppailua, niin kaikki ihmeelliset olot unohtuu...