
Somebody here in comments said that Minttu looks in that trophy picture just like Nermal. I have to admit that there is some resemblance. :)
tiistai, 22. elokuu 2006









Siperiankissa Jimin eli Lumikissan Jmiehen tarinoita ja turinoita. Mukaan jutusteluun liittyi kuriilien bobtail Aina eli Lumikissan Aina Bob. Niin ja sitten tuli vielMinttu eli Lumikissan KissinMinttu. Ja eih se kissojen emtn osaa olla hiljaa.
Kommentit