Tämän iltaisten jännittävien vaiheiden jälkeen olen saapunut haastattelemaan Jimi tiikerikissaa, muhkeaturkkista siperiankissaa.

Toimittaja: Kuinka kaikki sai alkunsa?
Jimi: Istuttiin siinä Ainan kanssa pesuhuoneen oven ulkopuolella ja mietittiin, miten päästäisiin mukaan pesuhuoneeseen. Kaikki muut, paitsi tietysti Sara, olivat siellä.
Toimittaja: Ja keksitte konstin.
Jimi: Kyllä vain. Emäntä kysyi ulos tullessaan, että "ihanko totta haluaisitte saunaan" ja mehän hujahdettiin oven raosta sisäpuolelle.
Toimittaja: Eikö siellä ollut märkää jo siinä vaiheessa?
Jimi: Kyllä siellä tassut kastui ja vesipyssyt saisi pesuhuoneista kieltää kokonaan. Minä sain silmääni pikkuveljen osuman.
Toimittaja: Olipa ikävää. Mutta mitä sitten tapahtui?
Jimi: Emäntä tuli takaisin ja vähän ajan päästä muisteli, että minulla oli töhnää hännässä ja että nythän olisi sopiva tilaisuus.
Toimittaja: Pesulle siis.
Jimi: Niin, no, niinhän siinä kävi. Hän nappasi minut suihkuun ja hinkkasi jotain tyhmän hajuista pesuainetta häntään. Mukamas ei putsaantunut pelkällä vedellä.
Aina: Ja sitten Jimi aiheutti itselleen kokopesun. Hihihii.
Jimi: Älä naura.
Toimittaja: Mitä tapahtui?
Jimi: No minä vähän pyristelin ja sainkin vahingossa sitä pesuainetta joka puolelle. En minä niin halunnut, mutta kun sain paniikkikohtauksen.
Aina: Joo. Tosi hyvän panikkikohtauksen.
Toimittaja: Kaikki ei siis mennyt myöskään emännän suunnitelmien mukaisesti.
Jimi: No ei, mutta ei sillä mikään hätä ollut. Minä siitä sain kärsiä.
Toimittaja: Mutta tavallinen pesuhan se sitten oli.
Jimi: Mutta kun se paparazzi teki Lordit. Tiedän sen. Se paljastaa minut naamioni takaa. Ei varmaan ymmärrä, että häntä ja tuuhea turkki ovat se minun naamioni.
Toimittaja: Ei noin komealla kissalla ole mitään paljastuksissa pelättävää.
Jimi: "mutina, mutina, mutina..." Sanon vastalauseen. Se kuva julkaistaan vastoin minun tahtoani. Toivottavasti joku tajuaa aloittaa adressin. Nolostuttavia kuvia ei omanarvontuintoisista kissoista saa julkaista.
Aina: Pöhkö Jimi.
Toimittaja: No no. Päätetäänpä haastattelu tähän. Palaamme seuraavien merkittävien tapahtumien ilmaantuessa.

Kuvassa: Pesu takana, föönaus ja manikyyri vielä edessä. Ainankin tassut kastuivat.
92655.jpg