Jimi luulee olevansa isoveljen paras kaveri. Sepä luulee väärin. Vaikka kuinka nukkuisi päiväunia isoveljen kanssa lattialla, niin minä olen alkanut nukkua yöuniani isoveljen sängyn jalkopäässä. En enää yhtään yritä jahdata varpaita peiton alta, ettei isoveli vaan pistä minua ulos huoneesta. Meistä onkin tullut oikein hyvät ystävät. Mutta älkää vaan kertoko Jimille. Se on jo vähän epäluuloinen, että mihin minä yöksi häviän.

83025.jpg

Ulkona puhaltaa ihmeellisen kylmä tuuli. Se saa välillä ihan tärisemään, mutta onneksi meidän pihatarha tehtiin seinän vierelle, niin kyllä sieltä sellaisia lämpimiäkin kohtia löytyy. Ötököitä on alkanut olla jo melkein liikaakin. Jimi tykkää niistä kovasti ja riehuu isoimpien perässä. Minä pidän enemmän vähän pienemmistä, sellaisista joita voi välillä tökätä tassulla.