Minä tykkään Ainasta, kun se on mun paras kaveri. Minä tykkään Jimistä, kun se on niin kuin mun isoveli ja rymyvastustaja. Minä tykkään Sarasta, kun se on niin mahtavan iso ja aina paikalla ja aina sitä pitää puskettaa ja halata. Minä tykkään pikkuveljestä, kun sen kanssa keksii aina uusia ihania leikkejä ja juttuja. Minä tykkään isoveljestä, kun se tekee mulla aina tilaa viereensä ja silittää ja juttelee niin mukavasti. Minä tykkään meidän emännästä, kun siltä saa ruokaa ja sen kainaloon on niin mukava tulla nukkumaan aina aamu viideltä. Minä tykkään meidän isännästä, kun se on niin hyvä leikittäjä.

178662.jpg

I like Aina, because she is my best friend. I like Jimi, because he is like my older brother. I like Sara, because she is so big and black and always near and so I have to purr and hug her. I like little brother because we always find some new plays and things together. I like older brother because he always makes me a good spot beside him. I like our owners because they give us food and it's nice to sleep and purr with them early in the morning.