Minulla on niin kuuma, että nukun vain tässä eteisen nurkassa. Viilein kohta mitä löysin. Ei se haittaa, vaikka monta poikaa loikkii välillä yli mekastaen ja miten sattuu. Ei kukaan vielä ole tallannutkaan.

Onneksi nyt voi vetää lonkkaa kaikessa rauhassa, niin jaksaa sitten illan viiletessä touhuta pihalla yö myöhään asti. En tiedä mitään parempaa kuin viileän tuulen vireen ja öiset äänet. Olen päättänyt, että se on parasta. Aina, mistä sitä tykkäät eniten?

"Minä tykkään tuosta kiipeilytelineen ylätasosta. Ihan sama paistaako aurinko vai ei, mutta siinä on niin mukava olla. Niin ja sitten minä pidän eniten makkarin sängystä. Siellä on parempi peuhata kun nukkua, mutta nukkuminenkin käy. Niin ja minä pidän kinkusta! Ja sitten minä pidän pesuhuoneessa seikkailusta, kun perhe menee saunaan ja..."

Tuo lista riittää. Taidat vaan luetella kaiken mahdollisen. Ei mutta nyt minun täytyy kääntää kylkeä ja jatkaa rentoutumisunia.