Aina on sitä mieltä, että se on paljon parempi kaveri nukkumisessa. Siis kainaloon otettavaksi. Minä kyllä tiedän, että muhkea siperialainen on paras vaihtoehto, mutta Aina ei sitä usko. Kumpiko olisi parempi? Voisitko kertoa, niin saatais loppu tälle kinalle. Me laitetaan tähän molemmat perustelut, niin voit arvioida. Aina saa aloittaa.

Aina: Olen silkkisen sileäturkkinen, kehrääväinen, sopivan pieni nukkukumppani. Mahdun mihin tahansa pieneen koloseen, einkä ole liian kuuma. Häntäni ei kutita nenääsi ja olen vallan vallattoman suloinen, kun vaivaan etutassuillani siinä vieressäsi. Nuolaisen sormiasi, jos minua silität ja masuakin saa rapsutella, jos siltä tuntuu.

Jimi: Olen lämpöpatteri! Kun minä tulen viereen, niin tiedät varmasti, että siinä on joku. Ei unohdu keskellä yötäkään, koska peiton päällä makoillessani minut tosiaan tuntee. Osaan ottaa oikein rennosti, enkä vahingossakaan haukkaa varpaastasi. Kehrätä osaan ja leuan alta rapsutukset saavat oloni oikein tyytyväiseksi. Jutellakin voin, jos juttuseuraa kaipaat.